Dział Finansowy składa się obecnie z dwóch osób. W przypadku, kiedy prace budowlane nie byłyby prowadzone przez generalnego wykonawcę przewiduje się możliwość zatrudnienia dodatkowej osoby do tego działu. Obie osoby są wpisane na listę osób posiadających uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, co gwarantuje odpowiedni poziom wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności prowadzenia księgowości. Dodatkowo Dyrektor Finansowy jest jednocześnie Dyrektorem Generalnym, co znacznie usprawnia koordynację poczynań wszystkich działów, bieżącą kontrolę budżetów i pozwala szybciej reagować w sytuacjach kryzysowych.

 

 

Usługi Działu Finansowego, jakich dostarczamy w ramach naszej oferty, w szczególności obejmują zadania takie jak:

  • Analiza wstępna dla inwestycji (analiza wskaźnikowa).
  • Nadzór nad budżetami przygotowywanymi przez Dział Techniczny i Dział Sprzedaży.
  • Przygotowanie cash-flow dla całego projektu.
  • Kompleksowa obsługa księgowa.
  • Analizy i raportowanie do Inwestora on-line.
  • Przygotowanie bilansów kwartalnych i rocznych.
  • Reprezentowanie Inwestora przed wszystkim organami administracji państwowej, także podczas kontroli skarbowych i podatkowych.
  • Bieżąca kontrola budżetów i przepływów pieniężnych.
  • Współpraca z bankami i innymi instytucjami finansowymi.
  • Współpraca z kancelariami prawnymi.
  • Uzyskiwanie interpretacji prawnych w zakresie prawa podatkowego.

 

 

Wieloletnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu inwestycji mieszkaniowej dla dewelopera, to olbrzymie doświadczenie zwłaszcza w zakresie analiz finansowych i takiego przygotowania inwestycji od strony finansowej, aby była maksymalnie odporna na zawirowania rynkowe najczęściej zupełnie niezależne od Inwestora.

W ramach usług świadczonych przez Dział Techniczny, na czele którego stoi mgr inż. Bogdan Czerniak, Inwestor otrzymuje kompletny pakiet usług związanych z przygotowaniem budowy, jej przeprowadzeniem i zamknięciem procesu inwestycyjnego od strony technicznej. Dział Techniczny swoją drugą siedzibę ma na terenie inwestycji tak, aby codziennie mógł kontrolować proces budowlany.

Usługi Działu Technicznego dostarczane w ramach oferty, to przede wszystkim przygotowanie i prowadzenie budowlanego procesu inwestycyjnego lub poszczególnych jego etapów, a w szczególności:

  • ocena gruntu pod kątem chłonności i uzbrojenia w infrastrukturę techniczną wraz z wyceną kosztów,
  • uzyskanie niezbędnych opinii, pozwoleń i decyzji administracyjnych oraz uzgodnień (umów) z gestorami mediów,
  • zapewnienie bieżącej kontroli etapu projektowania wraz z weryfikacją przyjętych wcześniej założeń architektoniczno-budowlanych,
  • weryfikacja kompletności i poprawności dokumentacji niezbędnej do otrzymania pozwolenia na budowę,
  • uzyskanie pozwolenia na budowę,
  • przygotowanie przedmiarów i niezbędnych kosztorysów,
  • przeprowadzenie przetargu na wyłonienie wykonawców robót budowlanych (Generalnego Wykonawcy),
  • udział w pracach związanych z zawarciem umów (umowy) na wykonanie robót budowlanych,
  • zapewnienie nadzoru inwestorskiego i/lub kierownika budowy wraz z kontrolą harmonogramu rzeczowo-finansowego budowy,
  • bieżąca koordynacja działań wykonawców robót na terenie budowy,
  • kontakt z urzędami, gestorami mediów oraz PINB,
  • udział w rozliczeniach kosztów budowy wraz z weryfikacją obmiarów i kosztorysów powykonawczych,
  • spotkania z klientami w celu aranżacji lokali do ich potrzeb,
  • kontrola i przyjęcie dokumentacji powykonawczej,

 

Pomożemy także w zakresie:

  • dokonania odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót budowlanych,
  • uzyskania w imieniu Inwestora decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych,
  • przeprowadzenie odbiorów lokali i pomieszczeń z klientami wraz z nadzorem nad usunięciem stwierdzonych wad,
  • weryfikacja usterek gwarancyjnych oraz nadzór nad ich usuwaniem,
  • administrowanie nieruchomością w imieniu Inwestora do czasu powstania Wspólnoty Mieszkaniowej.

 

Sprawnie działający Dział Techniczny to podstawa sukcesu każdej inwestycji. Przede wszystkim staramy się realnie oszacować czas, jaki niezbędny jest do zakończenia prac budowlanych, co powoduje, że inwestycja realizowana jest terminowo. Codzienna obecność na placu budowy i bieżąca kontrola jakości oznacza mniej usterek przy odbiorze lokali, mniej usterek w okresie eksploatacji objętym gwarancją i rękojmią, a co za tym idzie większe zadowolenie klientów i lepszy PR Inwestora.

Dział Sprzedaży podlega bezpośrednio pod Dyrektora Generalnego i nie ma swojego managera. Jest to rozwiązanie wprowadzone w 2010r. celem ograniczenia kosztów administracyjnych stanowiących tzw. ?nieefektywne? koszty obsługi projektu. Model ten sprawdził się na tyle dobrze, że jego kontynuacja jest wysoce prawdopodobna. Zewnętrzni konsultanci dodatkowo zatrudnieni w momencie tworzenia samej strategii marketingowej gwarantują wysoki poziom realizacji zlecenia. Docelowo Dział Sprzedaży tworzą ? na chwilę obecną - dwie osoby mające duże doświadczenie w sprzedaży nieruchomości na rynku mieszkaniowym. Dzięki ich bazie danych i na bieżąco prowadzonym statystykom wiemy, które media i w jakim momencie inwestycji są najbardziej efektywne w przyciąganiu klientów do danej inwestycji. Uczestniczenie w projekcie od początkowej jego fazy, czyli projektowania mieszkań, pozwala na optymalne dopasowanie rozwiązań architektonicznych do potrzeb przyszłych klientów. Pozwala to z kolei na szybszą i lepszą sprzedaż projektu.

Usługi Działu Sprzedaży, jakich dostarczamy w ramach naszej oferty, w szczególności obejmują zadania takie jak:

  • Weryfikacja planów mieszkań na poziomie projektu budowlanego.
  • Przygotowywanie planu marketingowego dla inwestycji z rozbiciem na poszczególne media.
  • Przygotowanie kosztorysu do planu marketingowego.
  • Przygotowanie plany sprzedaży dla inwestycji.
  • Udział w pracach związanych z przygotowaniem wzorca umowy przedwstępnej.
  • Udział w pracach związanych z przygotowaniem strony WWW dla inwestycji.
  • Przygotowanie projektu stoiska na targi mieszkaniowe.
  • Prowadzenie sprzedaży.
  • Bieżąca obsługa strony WWW.
  • Obsługa dwóch imprez targowych w sezonie.
  • Przygotowanie i obsługa ?dni otwartych? dla inwestycji ? do dwóch razy w roku.
  • Prowadzenie statystyk związanych z działaniem Działu Sprzedaży ? tzw. Sales Report.


Oferujemy także:

  • Negocjacje z klientami i ich obsługa w okresie od podpisania umowy przedwstępnej do podpisania umowy końcowej sprzedaży lokalu.
  • Przygotowywanie materiałów reklamowych.
  • Kontakty z agencjami reklamowymi, grafikami, informatykami.
  • Kontakty z bankami i innymi instytucjami finansowymi.
  • Monitorowanie działań konkurencji w najbliższej okolicy projektu.

Sprawny Dział Sprzedaży jest kluczem do komercyjnego powodzenia inwestycji. Nasi pracownicy znają wszystkie plusy projektu, ale nie unikają też mówienia o ewentualnych minusach (np. rozwiązania komunikacyjne w okolicy inwestycji). Mając wiedzę o tym, co znajduje się w najbliższej okolicy potrafią przekonać niezdecydowanych do zakupu mieszkania właśnie na tej konkretnej inwestycji.

Dane firmy:

Bracka 18 Sp. z o.o.
ul. Bracka 18
00 - 028 Warszawa

Adres do korespondencji:

Bracka 18 Sp. z o.o.

ul. Dynasy 2/17
00-354 Warszawa
tel. +48 501 175 541
mail: info@bracka18.pl

Dane rejestrowe:
  • NIP 525-24-62-174
  • REGON 141985430
  • KRS 0000338124
  • Kapitał zakładowy 55.000 PLN
  • English (United Kingdom)
  • Polish (Poland)