Beata Miecznikowska – Sprzedaż i Marketing

Od początku swojej kariery zawodowej – sięgającej roku 2006 – również związana z rynkiem nieruchomości. Początkowo pracowała przy rynku pierwotnym na inwestycjach w warszawskim Ursusie, następnie na warszawskiej Białołęce oraz w Łomiankach. Od 2010r. związana z redNet Group jako kierownik działu sprzedaży, zajmowała się inwestycjami na warszawskim Wilanowie. Kierowała 6 osobowym biurem sprzedaży, które obsługiwało projekty kilku inwestorów budujących osiedla na terenie miasteczka Wilanów. Obecnie współpracuje z Prokom Projekt Sp. z o.o. oraz Skarbiec Nieruchomości Sp. z o.o.

W 2010r. ukończyła studia w Szkole Wyższej im. Bogdana Jańskiego na Wydziale Zarządzania – kierunek gospodarka przestrzenna. Wcześniej ukończyła trzy letnie studia licencjackie na Wydziale Socjologii Collegium Civitas.

Podczas dotychczasowej pracy przy kilku projektach sprzedała ponad 100 mieszkań i 9 domów jednorodzinnych o łącznej wartości ponad 50 mln zł. Tak doskonałe wyniki sprzedaży zawdzięcza przede wszystkim doskonałemu przygotowaniu praktycznemu – każda inwestycja zostaje zanalizowana przed rozpoczęciem sprzedaży pod kątem jej zalet i wad, położenia komunikacyjnego oraz jej otoczenia. Pozwala to na przekazanie klientowi maksymalnej ilości praktycznych informacji dotyczących nie tylko samej inwestycji, ale także jej najbliższego otoczenia. Często właśnie te informacje są podwaliną pod podjęcie przez kupujących ostatecznej decyzji o zakupie nieruchomości w danej lokalizacji. Podkreślić należy także wyniki osiągnięte w 2011r. – sprzedanych ponad 30 apartamentów o wartości niemal 20 mln zł.

W ramach obecnie pełnionych obowiązków zajmuje się między innymi:

  • przygotowywaniem kompleksowych umów sprzedaży nieruchomości;
  • podpisywaniem aktów notarialnych w imieniu inwestorów;
  • kierowaniem czteroosobowym zespołem działu sprzedaży;
  • ustalaniem cen sprzedaży dla obsługiwanych inwestycji;
  • przygotowywaniem planów marketingowych;
  • organizowaniem stoisk wystawowych deweloperów na targach mieszkaniowych;
  • planowaniem działań promocyjnych;
  • współpracą z bankami/brokerami finansowymi przy finansowaniu zakupu nieruchomości przez klientów;
  • przygotowywaniem materiałów reklamowych i promocyjnych.

 

Duże doświadczenie w obsłudze klienta oraz umiejętne kierowanie zespołem działu sprzedaży to niewątpliwe największe jej atuty. Fakt, że zajmowała się wieloma inwestycjami sprawia, iż zna oczekiwania zarówno klientów z bardziej, jak i mniej zasobnym portfelem.

Agnieszka Kobus – Sprzedaż i Marketing

Od 2005 roku związana z rynkiem nieruchomości, od początku działa w ramach rynku pierwotnego. Duże doświadczenie w obsłudze klienta związane jest przede wszystkim z faktem, iż w niedługim okresie czasu przeszła przez wszystkie fazy rynku – od euforii i sprzedaży inwestycji na etapie „dziury w ziemi” w latach 2007 - 2008, poprzez gwałtowne załamanie rynku skutkujące niemal zerową sprzedażą na przełomie lat 2008 i 2009, aż do obecnego etapu stagnacji z lekką tendencją wzrostową.

W 2009r. ukończyła studia na Uniwersytecie Warszawskim na wydziale Prawa i Administracji. Wcześniej studiowała socjologię w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem w Warszawie.

Podczas pracy przy projekcie Harmonia na warszawskim Ursusie przez 5 lat sprzedała ponad 100 lokali (z 289 wystawionych do sprzedaży) o łącznej wartości ponad 35 mln zł. Należy przy tym podkreślić, że w pierwszych trzech latach dział sprzedaży liczył 5 osób, dopiero w ostatnich dwóch latach został zredukowany do 2 osób. Po dokonaniu racjonalizacji zatrudnienia przejęła także obowiązki większość obowiązków związanych z kreowaniem kampanii reklamowych oraz z działaniami marketingowymi.

W ramach powierzonych jej obowiązków zajmowała się między innymi:

  • prezentacją firmy oraz inwestycji;
  • prowadzeniem negocjacji z klientem, zarówno w zakresie ustalania ceny jak i szczegółowych warunków zawieranych umów;
  • przygotowywaniem treści umów sprzedaży;
  • nadzór nad terminowymi płatnościami, po sprzedażowa obsługą klientów firmy, współpracą z agencją reklamową oraz innymi instytucjami zajmującymi się reklamą i marketingiem; planowaniem działań promocyjnych;
  • współpracą z bankami/brokerami finansowymi przy finansowaniu zakupu nieruchomości przez klientów;
  • przygotowywaniem materiałów reklamowych i promocyjnych; obsługą strony internetowej inwestycji;
  • wykonywaniem kalkulacji cenowych poszczególnych etapów inwestycji w oparciu o dotychczasowe wyniki sprzedaży z uwzględnieniem czynników takich jak nasłonecznienie, piętro, wielkość balkonu;
  • udziałem w targach branżowych;
  • monitorowanie rynku nieruchomości w obrębie najbliższego otoczenia inwestycji.

Dane firmy:

Bracka 18 Sp. z o.o.
ul. Bracka 18
00 - 028 Warszawa

Adres do korespondencji:

Bracka 18 Sp. z o.o.

ul. Dynasy 2/17
00-354 Warszawa
tel. +48 501 175 541
mail: info@bracka18.pl

Dane rejestrowe:
  • NIP 525-24-62-174
  • REGON 141985430
  • KRS 0000338124
  • Kapitał zakładowy 55.000 PLN
  • English (United Kingdom)
  • Polish (Poland)